V posledních letech došlo k razantní změně na trhu práce.
Zaměstnavatel je ten, který se musí snažit udržet kvalitního zaměstnance.
Za svoji praxi jsem se setkala s více než 20 tisíci uchazeči o zaměstnání. Většina z nich chtěla opustit svoji současnou pozici z důvodu nedostatečné nebo žádné zpětné vazby. Jedním z klíčových podmínek, jak udržet kvalitního zaměstnance, je naučit se předávat zpětnou vazbu tak, aby ji druhá strana nejen slyšela ale především poslouchala.
V novém kurzu se naučíte tří základní pravidla pro efektivní předání zpětné vazby.
Pokud hledáte odpovědi na otázky:
• Proč v mém týmu dochází k tak časté fluktuaci?
• Jak motivovat zaměstnance, aniž by to firmu stálo peníze?
• Jak zdvihnout produktivitu v mém týmu?
• Proč si moji kolegové nebo podřízení neuvědomují, jak se mají ve firmě dobře?
• Proč nejsou vděční a jen si pořád stěžují a chtějí po mě nové a nové věci?
• Proč moji podřízení nechtějí dobrovolně pracovat přesčas? Myslí jen na polední pauzu, konec pracovní doby a dovolenou.
• Proč nechtějí věnovat práci maximum nad rámec toho, co musí?
• A proč mě ještě můj nadřízený nepřidal na mzdě nebo mě nepovýšil?
Najdete je v mém novém kurzu Efektivní zpětná vazba.